Greitas vištienos troškinys

Šį kartą – greitas vištienos troškinys, na, kai tingisi…

Atostogos visada yra gerai, o ir patingėti tikrai nėra nuodėmė…. Kad ir po atostogų! Visai neseniai aplankėmė Birštoną, Marijampolę, o vakar buvome Palangoje. Beveik savaitę praleidome mašinoje, todėl net nežvilgtelėjau kokius orus pranašauja internetas ir taip atsidūrėme Palangoje. O ten laukė 30 laipsnių karštis ir daugybė žmonių. Vaje! Nemėgstu jaustis kaip šprotas skardinėje, bet viskas baigėsi gerai. Mažylis beveik visą laiką praleido šalia vandens žaisdamas smėliu, niekas nenudegė ir niekam nebuvo bloga, gėrėm daugybę vandens, o grįždami užsukome į kavinę, kurios dar niekada nelankiau. Būtų viskas puiku, jei ne – krūva neskalbtų rūbų ir beveik tuščias šaldytuvas, na, ir dar netvarkyti kambariai. Nors namie mūsų nebuvo, tačiau tvarka čia net nekvepia. Iš to, kas dar slėpėsi šaldytuve sumakalavau šį tinginių troškinį.

Greitas vištienos troškinys – paprastas ir greitas receptas, puikiai tinkantis pietums ir vakarienei.

30 min

1-2 skardinės mėgstamų pupelių

druska, pipirai

1 a.š. saldžiosios paprikos

1 a.š. aštriosios paprikos (nebūtina)

1 a.š. mėgstamų žolelių prieskonių (nebūtina)

Vištieną susipjaustome smulkiais kubeliais (galime prieš tai pamarinuoti mėgstame marinate) ir lengvai apkepame gilioje keptuvėje su šaukštu aliejaus. Sudedame smulkintą svogūną ir patroškiname dar kelias minutes. Supilame kukurūzus, pupeles ir pomidorus savo sultyse, pagardiname prieskoniais. Troškiname ant silpnos ugnies 10-15 minučių.